MKB Westland gaat in samenwerking met de WOS een maandelijkse podcast maken voor bedrijven. De podcast heeft de naam The Digital Garden en behandelt alle mogelijke invalshoeken van digitalisering en digitale veiligheid voor ondernemingen. MKB bestuurslid digitalisering Patrick Jordens presenteert de uitzendingen.
De inzet van data kan zorgen voor efficiëntere bedrijfsprocessen, meer succes in online sales en marketing, beter inzicht in wat klanten willen en betere klantenservice en dus klantenbinding. In de digitaliseringsslag moeten bedrijven simpelweg meegaan om een goede concurrentiepositie te houden. Tegelijkertijd is digitalisering omkleed met (privacy) wet- en regelgeving en is informatiebeveiliging, ook wel cybersecurity, een reëel en hardnekkig probleem voor het Westlands bedrijfsleven.
Hoe een slimme 23 jarige een innovatieve digitale oplossing bedacht voor marketing en verkoop voor het MKB
Generatie Z (mensen die geboren zijn tussen 1997 en 2012) gebruikt het internet doorgaans vanaf jonge leeftijd en integreert in hun leven het gebruik van computerprogramma’s, apps en sociale media. Ze worden ook wel digital natives of de i-generatie genoemd, omdat ze zijn opgegroeid met de grote hoeveelheden digitale data om zich heen en daarmee
MOREArtificial Inteligence (AI) wat moeten organisaties ermee?
ChatGPT, Midjourney en nog vele andere toepassingen van kunstmatige intelligentie zijn nu beschikbaar voor het grote publiek. Maar wat kan kunstmatige intelligentie betekenen voor het MKB? Het zal niet lang duren voordat kunstmatige intelligentie overal wordt geïntegreerd in de dagelijkse toepassingen van ondernemingen. Te gast in deze aflevering van The Digital Garden, is Joeri Schnetz, operationeel
MOREWaarom elke MKB onderneming zelf regie moet hebben over cybersecurity en ICT oplossingen alleen zijn niet voldoende. De tijd dringt.
Je leest in de media veel over gevallen van cybercriminaliteit bij organisaties. Het is een reëel en hardnekkig probleem. Waarom neemt cybercriminaliteit zo hard toe? Wat zijn de trends? En hoe kun je de risico’s verlagen voor jouw onderneming. Hoe denkt een hacker? Deze aflevering van The Digital Garden staat in het teken van digitale
MOREThe Digital Garden: De AVG voor MKB ondernemingen: Zo moeilijk is het niet!
MKB Westland maakt in samenwerking met WOS Media een maandelijkse podcast voor bedrijven. De podcast heeft de naam The Digital Garden en behandelt alle mogelijke invalshoeken van digitalisering en digitale veiligheid voor ondernemingen. MKB bestuurslid digitalisering Patrick Jordens presenteert de uitzendingen en gaat in gesprek met inspirerende ondernemers. In deze aflevering is Jitty van Doodewaerd
MOREPodcast: Ondernemer Joost Fromberg vertelt over hoe zijn bedrijf gehackt werd.
Voorkom een hoofdpijndossier. Ondernemer Joost Fromberg vertelt over hoe zijn bedrijf gehackt werd. Met de digitale veiligheid van zijn bedrijf ODIV was Joost eigenlijk niet bezig. De focus lag zoals bij iedere ondernemer op zijn core business: het helpen van klanten het bouwen en optimaliseren van websites, social media, e-mailmarketing en data analyse. Totdat zijn
MOREPodcast afl. 3: Celdomy – Ron Fransen. De inzet van robots bij bloemenexport op veiling Flora Holland
In de derde aflevering van seizoen 1 van The Digital Garden is Ron Fransen te gast. Ron is oprichter van Celdomy: een innovatief bedrijf gevestigd op de grootste bloemenveiling ter wereld: Royal FloraHolland in Naaldwijk. Celdomy is gespecialiseerd in slimme distributie van verse (snij)bloemen, planten en accessoires aan Franse bloemisten. In deze aflevering spreekt Patrick
MOREPodcast afl. 2: Job van den Berg, Blue Field Agency & Never Too Much Data
In de tweede aflevering van ‘The Digital Garden’ is Job van den Berg van Blue Field Agency te gast. Job is de datakenner uit het netwerk van Patrick. Zelden heeft hij met mensen zulke leuke gesprekken over de inzet van data gehad als met Job. Job studeerde sociologie en statistiek aan de Universiteit van Utrecht.
MOREPodcast afl.1: Stijn Baan, Koppert Cress
In de eerste aflevering van MKB Westland ‘The Digital Garden’ is Stijn Baan van Koppert Cress te gast. Koppert Cress heeft op het Marketing Insights Event (MIE) van de Marktonderzoeks Associatie deze zomer de prijs Data & Insights Company of the Year 2022 gewonnen. Tevens te gast is Rene Segers Van Gibbs Analytics. Ik citeer
MOREMKB Westland start met maandelijkse podcast
MKB Westland gaat in samenwerking met de WOS een maandelijkse podcast maken voor bedrijven. De podcast heeft de naam The Digital Garden en behandelt alle mogelijke invalshoeken van digitalisering en digitale veiligheid voor ondernemingen. MKB bestuurslid digitalisering Patrick Jordens presenteert de uitzendingen. De inzet van data kan zorgen voor efficiëntere bedrijfsprocessen, meer succes in online
MORE