NIEUWE LEDEN: Rens de Jonge

‘Er is altijd meer te ontdekken’

Revisto Online Marketing zorgt dat bedrijven meer online zichtbaarheid en bezoekers genereren via de website of webshop en door een hogere ranking in Google.

“Dit doen we onder meer met online advertentiecampagnes via Facebook, Instagram en Linkedin of productadvertenties via zoekmachines”, aldus Rens de Jonge. Bij Revisto denken ze ook mee over website-optimalisatie. “Dit doen we aan de hand van het implementeren van websitemetingen en het aandragen van verbeteringen ten behoeve van gebruikerservaringen op basis van deze data. Ook helpen we klanten hun site hoger in Google te krijgen. Een ogenschijnlijk kleine aanpassing kan een groot verschil maken in het aantal mensen dat contact opneemt.”

‘Er is altijd meer te ontdekken’, dat is de slogan van Revisto. De Jonge: “Veel bedrijven hebben te weinig inzicht in de online mogelijkheden en het (online) gedrag van hun doelgroep. Wij laten klanten deze mogelijkheden ontdekken.” Online ondernemen wordt volgens De Jonge te vaak onderschat. “Omdat we veel ervaring hebben binnen de tuinbouwsector en andere sectoren, kennen we de valkuilen en kunnen we op een doordachte en gestructureerde wijze bedrijven de volgende stap laten zetten. Je ziet dat de concurrentie ook stappen neemt en alhoewel beurzen en het bestaande netwerk belangrijk blijft, is het voor veel bedrijven erg prettig als er ook een online kanaal is dat voor ze werkt.”

Bij Revisto hopen ze in de toekomst bedrijven binnen de tuinbouwsector en overige sectoren te blijven inspireren en te helpen in het snel veranderende online landschap. “We hopen meer bekendheid te krijgen in de regio zodat we de online zichtbaarheid van onze klanten lokaal, landelijk of wereldwijd kunnen vergroten”, zo besluit De Jonge.

revisto.nl