‘Verhoog de gastvrijheid, de rest volgt vanzelf!’
Gast is Koning heeft als missie om bedrijven en organisaties naar een hoger niveau te tillen.
Meer gastvrijheid is meer resultaat. Maar voelen gasten/klanten van de Westlandse MKB’ers zich ook gastvrij bij de bedrijven waarmee ze zaken doen? Trainer en salestijger Marlon Labrie van Gast is Koning kan dat uitzoeken.
“De afgelopen 17 jaar hebben wij een uniek gastvrijheidsconcept ontwikkeld”, vertelt Marlon. “Door de combinatie van Mystery Guest-bezoeken en trainingen ontstaat er binnen je bedrijf of organisatie een langere tijd positieve druk. Iedere bezoeker kan immers de Mystery Guest zijn! Daarnaast bieden we online tools om gastvrijheid te optimaliseren.”
Een Mystery Guest bekijkt een bedrijf of organisatie door een hospitality-bril. “Tevens voegen wij hier nog een aantal geheime tools aan toe, waardoor het succes voor jouw team gewaarborgd wordt en blijft.”
Niet alleen 400 opdrachtgevers binnen de horeca hebben de expertise van Gast is Koning ingeschakeld. “Gastvrijheid is immers niet alleen iets voor in een restaurant. Ook supermarkten, bakkerijen en veel andere zaken in de retail/detailhandel weten ons te vinden. We komen graag bij de Westlandse MKB’ers op de koffie om over gastvrijheid te sparren!”