Druk bezochte ‘BeachPraet’ met nieuwe sponsor Koornneef Retail Groep

Met een opkomst van bijna ruim 150 leden was ook deze editie van BeachPraet de best bezochte ledenbijeenkomst. Na het welkomstwoord van Désirée van Yperen, voorzitter van MKB Westland, was het aan sponsor Edward Koornneef om meer te vertellen over zijn activiteiten. Die gaan tegenwoordig verder dan alleen maar de vier supermarkten in het Westland. Met Koornneef Werving & Selectie heeft het bedrijf ook een succesvolle entree gemaakt op de markt voor werving van personeel. Edward Koornneef: “Bij Albert Heijn krijgen we per week tientallen sollicitanten. Dat zijn niet alleen goede kandidaten voor de supermarktbranche, maar ook secretaresses, medewerkers voor administratie of detailhandel. Koornneef Werving & Selectie richt zich lokaal op diverse branches en nationaal op managementfuncties in de supermarktbranche. Door onze grote ervaring met het aannemen van personeel hebben we een vliegende start gemaakt.”

Derde onderdeel is Koornneef Vastgoed & Ontwikkeling, dat als vastgoedtak recent aan de groep is toegevoegd. Namens Vastgoed & Ontwikkeling kon Edward Koornneef meedelen dat er een aantal plannen in voorbereiding zijn en wachten op realisatie. Daarna was het volgens Koornneef tijd voor het belangrijkste doel van de middag en avond, het netwerken met een hapje en een drankje erbij, dat hij middels zijn sponsoring graag mogelijk maakt. Werk aan elkaar gunnen in Westland is belangrijk. Aan de reacties van de deelnemers te oordelen was iedereen blij met de continuering van BeachPraet voor de komende jaren. Sponsor Koornneef heeft zich voor drie jaar aan het evenement verbonden.